Sista kvällen i stockholm

Härliga dagar här i sthlm har de varit,träffat mina små söta kompisar och bara fått ta igen lite tid.
Söndag = heldag med kusin inne i stan. Fika i solen och sen en 4,5 timmes långpromenad var vad som stod på schemat,riktigt härligt.länge sen!
Måndag = bara slappa
Tisdag = heldag med Anna hemma hos henne. Blev solande,prat och skratt,god middag och en promenad i solskenet som gällde. Verkligen lite "catcha-up" tid. Njöt till fullo. Avslutade kvällen med ett undebart samtal med A, och lite konstig film..
Onsdag = träffade upp Jossan i stan för lite shopping,strosa runt och lunch på ett mysigt café, även här ta igen lite tid som vi missat, verkligen kul. För länge sen de skedde.
Sen hem till pappa där ja nu är. Har precis ätit sushi och smälter den, ska ut på en promenad om en stund sen blir de fika hos grannarna.
Sista kvällen innan ja kör bilen hem igen.
Och nu säger ja verkligen "hem" för ja har insett att stockholm inte är mitt hem längre. Längtar bara tillbaka ner, till min lugna och kärleksfulla lilla vrå därnere. Till min fina pojkvän,lägenheten och naturen som finns där. Allt detta är hem nu!
Så ja kan ju bara säga att ja är väldigt nöjd med min tur till stockholm denna gång,inte alls jobbig,förutom saknaden hem, men annars så har den varit bra! Men en vecka räcker, nu vill ja HEM!!
Vill kramas och pussas och bara njuuuuuuuuuta!

Fast nu ska ja va lite social med min älskade fader!! <3

 
pappa och ja i kalmar i vintras,vit och fin ;P



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0