min kärlek!!

Andreas!
Du inser kanske inte hur glad,lycklig och lugn du gör mig.
När jag såg dig,dina ögon och ditt leende den där kvällen första gången så kände jag någonting som jag inte känt förut. Det var en blandning av pirr,lugn,nervositet,spänning och mycke mer och ja kände att detta var BRA,rätt!
Och när jag såg ditt ansikte uppe i Stockholm så slog mitt hjärta ett extra slag och jag insåg då, att jag var riktigt kär!!
Allting har gått väldigt fort, men ändå så känns de så himla rätt. Och jag har om sagt inte kännt såhär för någon annan innan och jag vet inte hur jag ska säga det med ord..

Jag blir varm i hela kroppen när ja ligger bredvid dig och du tittar in i mina ögon och bara ler, säger vad du känner och tänker, och det finns inga känslor,meningar eller något som kan beskriva det. Det är helt underbart!
Du är en av de människor som får mig att må riktigt bra just nu, få mig att vilja fortsätta!! Ta det där extra klivet och inte ge upp.

Du är vacker,intelligent,smart,underbar,rolig,kärleksfull.. Ja,allting man kan önska sig och jag är så lycklig som får vara med dig, som får se dig le!
Varje dag med dig är en skatt, en skatt som bara blir större och mer betydelsefull för var dag som går.
Andreas, tack för att du finns och har kommit in i mitt liv. Du betyder mer än du tror jag du vet vad jag känner för dig! Du är världens underbaraste man och jag är som sagt så otroligt lyckligt lottad som fick just DIG!

<3





Kommentarer
Postat av: Andreas H

Va gullig du är sötnos =) Det är lika här ;) <333

2011-01-22 @ 17:42:49
Postat av: Ciccie

Åh vad vackert skrivit!! Jag blev rörd till tårar när jag läser det! Ni två är så underbara och tillsammans utgör ni det perfekta paret! När jag såg er tillsammans på nyår så blev jag alldeles varm i hela kroppen. Jag har varit där ni är idag och jag vet hur det känns när man hittar sin andra hälft, sin bättre hälft i vissa avseenden! Er kärlek gör mig lycklig, trygg och får mig att tro på en ljusare framtid! Underbara varelser!! <3

Puss från storasyster!!

2011-01-22 @ 19:13:48
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: L

älskar dig och tack för de fina orden syster!! Du gör även mig lycklig och jag är glad att du kan se min lycka just nu, att du får se hur bra ja mår!

Tack för all hjälp!! saknar så enormt och hoppas ni kan komma ner snart!! <3

2011-01-23 @ 09:47:57
Postat av: josephine

nej va gulligt! ni passar jättebra tillsammans! jag kommer ner så fort jag bara kan. jag älskar dig och vilken fin blogg du har <3

2011-01-23 @ 22:02:21
Postat av: josephine

nej va gulligt! ni passar jättebra tillsammans! jag kommer ner så fort jag bara kan. jag älskar dig och vilken fin blogg du har <3

2011-01-23 @ 22:03:03
Postat av: Theres - mamma till Vincent & Nova

Kikade in här efter ett bra tag! Vad kul att se att du hittat kärleken :D All LYCKA till er! Puss o kram <3

2011-01-23 @ 23:28:01
URL: http://mammalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0