trött

Trött! Japp ja är riktigt trött nu, eller seg kanske man ska säga istället. Mina tidiga morgornar har satt sina spår ;) haha men ja är lycklig ändå!
Blev lite ändrade planer igår då ja, trots ord om att va själv, träffade A..Självklart var det ett bra val och vi hade det supermysigt. Kände mig inte på topp riktigt så de va skönt att ha någon att prata ut med och så vilket gjorde de hela mycket enklare och fick mig att lugna ner mig igen!! Så ja, efter de pratet kändes de lite lugnare som sagt.

Idag har ja haft skola/har skola till kl 4 typ, sen ska ja hem och bara ta det lugnt..fixa lite me portfolion kanske,fixa bussbiljetter ifrån Sthlm osv. och sen se på film och bara slappa. Ska bli rikitgt härligt, ladda upp batterierna inför helgen och så ska ja göra. Är ledig imorgon så ska ta mig en välförtjänt sovmorgon! hahah..

Men som sagt, är kvar i skolan och arbetar lite så ska strax redovisa..så dags att gå. Ha en fortsatt bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0