tillbaka

Hade en riktigt trevlig dag igår med födelsedagsfirande för full rulle mellan 2 och ja,vet inte när de slutade ;)
Först kom alla släktningar och de blev smörgåstårta och kakor för fulla munnar och även en hel del prat,myckte trevligt.
Sen tack och lov fick vi lite paus innan nästa gäng skulle komma och de va väl bra på ett sätt men man vart väldigt trött då ;P men iaf, de flesta kom vid 7 tiden och då korkades vinflaskorna och ölflaskorna upp och festen var i gång!
Var väldigt kul att få träffa alla en sista gång innan ja skulle hem och ja, lite jobbigt att lämna alla när ja skulle ta bilen hem tillbaka till solna för att få mig en god natts sömn innan ja ska iväg.

Nu har ja precis ätit frukost och gjort mig redo för att sätta mig i bilen och köra mot hem mot kalmar. Blir lite stopp på vägen men de sista är ändå de bästa ;)
Kommer att få en superkväll och de ser ja fram emot, bara få kramas och må bra =D

Men som sagt, nu ska ja ta mig väska och gå ner för att säga hej då till resten av familjen. Ha nu en toppen söndag!
Och tack för tiden i Stockholm mina nära och kära, har varit UNDERBART! <3
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0