Till dig min vän!

Det har gått ett bra tag nu sen ja såg ditt ansikte och fick krama på dig eller bara sitta i ditt kök och snacka om allt och ingenting! Dessa tider va bland de bästa i mitt liv, kände mig så lugn när ja fick va med dig..men sen klantade ja till det rejält och saker och ting skedde.. Och nu har ja känt de senaste dagarna att ja inte klarar detta längre. Trots att de hänt mycket saker som gör mig glad så är det ändå någonting som saknar, och då menar ja verkligen SAKNAS, de är ett stort,enormt hålrum som ja inte vet hur ja ska få igen.
Vill inte ha det såhär, vill ha det som de var förut då vi kunde ligga i soffan och skratta,gå på stan och va allmänt korkade, ja allting som vi gjorde!
Du vet att ja saknar dig så otroligt mycket min vän, min värld är inte densamma utan dig! Nu måste något ske annars vet ja inte va ja gör, hur ja ska stå ut!
4 veckor är alldeles för lång tid och ja, nu jävlar ska de ske, vi ska hitta tillbaka till varandra och börja om från början. Det är min störta önskan just nu!

Så min vän, även om ja inte säger de varje dag eller gjort de på länge så är du världens underbaraste person och du har en stor del i mitt hjärta, större än många andra.
Jag älskar dig som om du vore min egen syster! Du och ja föralltid, så sa vi ju?
Snälla kom tillbaka!!

M <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig mer än någonting annat mitt hjärta.

Det är sant så sa vi, och så kommer det bli!

Du & Jag föralltid min vän.



You´re amazing <3

2011-01-14 @ 17:27:42
Postat av: Anonym

Jag älskar dig mer än någonting annat mitt hjärta.

Det är sant så sa vi, och så kommer det bli!

Du & Jag föralltid min vän.



You´re amazing <3

2011-01-14 @ 17:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0