tihi

Så nu har skolan dragit igång igen och de känns väl helt okej faktiskt, fast ja känner att ja fortfarande är lite trött och gärna hade varit lite mer ledig men va gör man inte?

Har iaf haft de tre helt underbara kvällar nu i rad med A och det har varit ja, som sagt..underbart!
Vi har kollat film,lagat mat,pratat och bara myst..jaa va mer kan man säga om de? ja är lycklig =D va mer kan ja begära?

Nu har ja precis käkat frukost efter att ha fått legat och dratt mig sen halv 6 och ska snart klä på mig och bege mig till skolan. Blir nog en hel del jobb i skolan idag och sen blir de hem och bara lata mig tror ja.. Skönt faktiskt..måste ju även passa på när man kan? =D

Så japp, diska upp disken och sen klä på mig och bege mig är va som står på schemat nu.. Ha en toppen dag! =D

Kommentarer
Postat av: Andreas H

Mys =)

2011-01-12 @ 11:17:11
Postat av: L

tycker ja om, o de vet du ;) helgen =D

2011-01-12 @ 11:19:00
Postat av: Andreas H

Absolut! (:

2011-01-12 @ 13:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0