plugg

Plugg,plugg..japp de är va som står på schemat för min del just nu. Men det går bra, är snart klart så =)
Hade redovisning imorse till typ halv 11 och det gick bra, var ju inget jobbigt direkt men ändå..Upp tidigt fick man ju gå ändå..Fast idag ville ja ligga kvar för ja var grymt trött,inte sovit mycket i natt =/

Nu sitter ja och skriver på designhistorian och är som sagt snart klar. Blir nog en helt okej workbook denna gång hehe..=)
Även tvätten ligger nere i källaren och myser haha..ska snart ner och hänga upp den sen blir de nog en tur ute i solskenet.är grymt fint och underbart väder så ska väl passa på..magen värker lite så de kan va skönt =)

Sen blir de väl mer plugg, läsa min braiga bok och en tidig sänggång för min del..Ensam ikväll så de kan passa bra =) och imorgon ska ja få träffa min underbara Madde innan ja åker hem till Andreas och sover där för en lite "dagsutflykt" till strängnäs ;D haha jaja, va gör man inte? ;P

Nej nu ska ja inte sitta här och babbla..dags att göra lite nytta när man ändå kan..orken finns ju just nu!!
Ha en toppen dag! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0