onsdag

Onsdag igen och halva veckan har gått. Den har faktiskt startat och varit bra för min del och det känns bra, jag fick ny energi där i helgen och i måndags så ja, nu känns det mycket bättre =)
Halvdag i skolan igår med lite redovisningar gjorde det faktiskt helt ok att traska sig ut i snöovädret..Men eftersom de bara var en halvdag så hann jag med en trevlig fika med min gamla "roomie" vilket var väldigt härligt. Kul att prata gamla minnen och vart tiden har runnit iväg ;P
Kvällen spenderades med lite plugg,mys med A och bara slappa med en bok och film..Riktigt skönt faktiskt att bara kunna göra så! =)

Idag har jag en föreläsning kl. 3 till halv 5 så ja har hela dagen på mig att skriva klart workbooken så att man slipper de i helgen =).. Så förmiddagen ser ut så, att plugga men även att dra mig ut och handla lite saker till hemmet =), sen ikväll blir de väl bara en lugn kväll skulle ja tro med ja.. lite allt möjligt, ingen aning faktiskt..

Men nej, nu kanske ja ska fortsätta skriva så att det blir klart nångång så att man slipper detta, men klockan är ju inte så mycke så ja har lite tid på mig!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0