lördag

Helg och lördag igen var det ja.. tiden bara springer iväg och ja hänger inte riktigt med i svängarna måste ja vara ärlig med att säga..Men ja haft de bra ;)

Gårdagen var verkligen en "Louise strejkar dag"..Vakna ju tidigt och fick i mig lite frukost..sen kände ja mig riktigt seg och att ja inte hade så mycket att göra så ja låg och kollade på "skol-tv" (designprogram) och desperate housewives och sov om vart annat typ hela dagen, tog mig en tur till affären för att fixa mat till kvällen men annars så va de verkligen en latar dag för mig.
Lagade sen ihop lite tacos till mig och Andreas som vi tog innan vi åkte in till kalmar för att gå på bio me klasskamraterna.. Vi såg "Love and other drugs" och den var faktiskt riktigt bra. =) sevärd med andra ord.
Men eftersom de varit en lång vecka så kände vi att vi ville hem efter bion och åkte hem och tog de lugnt =) Blev en tidig sänggång men de va behövligt!



Så ja..idag var de upp med tuppen igen eftersom A skulle kolla på en motorcross så då var de bara att hoppa upp ja med..Ställde mig och gjorde scones och kaffe innan han åkte, så vi fick ha en liten lördags/mysfrukost innan =)

och som ni ser, klockan är inte mycke så ja ska inte säga när vi gick upp, men snart ska ja hoppa in i en dusch och bara lata mig innan ja ska in till kalmar och få krama på Madde hela dagen. De ska bli mys, en riktigt tjejdag/kväll kommer de bli och det kan vara behövligt!
Hoppas ni får en bra helg och lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0