inge bra

Usch känner mig som en skit typ.. Eller ja.. igår var verkligen inte min dag, ville bara va i min lilla bubbla och egentligen bara gråta/skrika..ja va som men de gjorde ja inte. ja bahandlade folk i min närhet som skit och de är inte bra!
Kan inte säga va de va som gjorde detta men de är en del saker som snurrar runt och runt i huvudet på mig och ja kan inte göra något..bara att gå in i mig själv och ja..
Vet att ja inte ska göra de, eller bör göra de men de är inte lätt!!
Förhoppningsvis blir denna dag bättre..lite annat att tänka på och lite så så kanske de bör gå!! Hoppas kan man ju iaf!

Men ja vill iaf tacka dig för att du stod ut och bara höll om mig igår! Du är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0