hm

Intensiv dag idag,eller egentligen inte men ja den har gått ganska fort el va man ska säga..
Upp tidigt för att åka till sumpan o "dränka" mig lite ;P haha riktigt skönt va de, förutom att bilen fastnade i en snödriva utanför o ja slog i min tumme igen så den är lagom svullen och fin nu igen =/
Sen tog ja bilen,när ja väl kom loss och körde till vällingby för att möta upp syster för att inhandla massa saker till morgondagens fest och mottagning =)
Och eftersom ja snart åker hem så tog vi även oss en tur till farmor och höll henne sällskap med te och kaffe ett par timmar.

Hem, ställde mig direkt i köket och bakade "chokolate cookies" och rocky-road till morgondagen och sen lagade ja en supergod middag till mig och syster. Kyckling med bulgur,ärthummos och sallad fick de bli plus lite vin! Så underbart gott och trevligt.
Nu får de bli mys i soffan och njuta av sista fredagen i sthlm för denna gång..Kommer sakna dessa dagar dock =(

Men för att inte deppa ner mig nu så ska ja se framåt, för nu är de bara 2 dagar kvar sen så!! =D tihi
(7) ;D

Nej nu blir de mera mys! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0