fundera

Idag har de varit en sån där egentligen inte på topp dag eller va man ska säga.. Lite konstigt att beskriva de så men ja, 100 % kan man ju inte alltid känna sig el?
Vaknade dock och var utvilad, eller ja hade väl kunnat sova längre men ja tyckte 11 timmar räckte gott o väl för mig..
Och ja, kände väl ganska snabbt att ja behövde fundera lite, eller de va mycke som for omkring i huvudet på mig som ja inte riktigt visste vart jag skulle placera. Så ja, en tur upp till syster och Karro fick mig på fötter igen, tog sedan "tuben" till stan och gick och strosade lite för mig själv..Ganska härligt, men kanske inte så bra? ja vet inte.
Sen tog ja mig en promenad hem och kände mig mycket bättre.
Tror att den friska luften,solen och smsen gjorde mig på bättre humör.
men som sagt, man kan inte alltid vara på topp och man måste få fundera så detta var årets första "funderardag" för min del tror ja.

Men som sagt, nu mår ja mycket bättre och ligger i sängen och läser min lilla bok..eller nu har ja paus men ja ska fortsätta strax.
Sen blir de väl middag och så hade ja nog tänkt titta på film ikväll..Film med te och skorpor får de bli! Bara mysa och inte tänka!

Hoppas ni haft en härlig dag iaf =)


Kommentarer
Postat av: syster

Vad är det som tyngt dig? Du kan prata med mig vet du, om vad som helst :)

Älskar dig!! Systerdag på fredag! <3

2011-01-03 @ 19:55:36
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0