fredag

Yes det är fredag idag och jag är "ledig", eller ja har ingen lektion i alla fall men en del att göra ändå, men ja orkar inte..
Tog mig en "sovmorgon" imorse efter 10 timmars sömn så gick ja upp vid 9-tiden och det var faktiskt riktigt härligt, sovit typ som en stock hela natten och ja tror ja behövde de..men ja fattar ändå inte hur ja fortfarande kan vara trött.har ju ätit frukost och inte gjort nå mer så borde ju va pigg? hah
jaja ;P

Ska strax hoppa in i en dusch och göra mig i ordning, sen ska ja in till kalmar vid 2 och få krama om Madde hela kvällen. Blir en tjejdag med lite gluttande på stan,middag och mys i soffan innan ja beger mig hem till A =)
Tror med andra ord att det kommer bli en bra dag..Bara att ja måste se till och plugga lite nu innan ja åker, samla ihop och rannsaka min hjärna på portfolio-grejer och så..men de ska väl gå??

Nej dags att fräscha upp mig lite och ta tag i mitt liv ;)
Ha en toppen dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0