feber?

Usch, var inte särskillt pigg idag när ja vakna efter en natt utan sömn typ..Känns som om ja bara låg och typ feberyrade hela natten eller så,svettades och mådde skit vilket gjorde att ja inte fick mycke sömn. Tänkte att ja förhoppningsvis skulle få somna om när Andreas åkte men icke, så blev de inte så ja, ja är riktigt trött nu.. Låg och drog mig rätt länge i sängen och försökte må bättre.
Nu är ja inte alls lika varm men ja känner mig inte riktigt 100, men ja..de går väl över de me antar ja.
Gjort lite på skolarbete, varit i skolan och kollat lite portfolio saker och sen klippt och klistrat lite..
Nu sitter ja i mjukisar i soffan och bara myser, lyssnar på musik och tar de lugnt.. Orkar inte göra så mycke mer, men de gör inget, de kan man behöva de med.
En dusch snart för att piggna till lite så blir de nog bra!
Hoppas bara inte detta blir någon sjukdom nu för de vill ja inte, nej nej inte nu!!

Nepp..nu ska ja nog sova lite innan ja ska duscha och laga mat ;)
Hoppas ni har de bättre än mig =D

Kommentarer
Postat av: Andreas H

Du måste verkligen ha det jobbigt när jag sover hos dig... sova kl 11 upp kl 5 :/ Sen snooz på de! Inte ok! Sorrry puss!

2011-01-25 @ 11:59:05
Postat av: L

nej de är inte OK ;D hahah men ja vill sova med dig ju!! fast inte när du använder mitt huvud som en leksak? hahahha

imorgon INGEN snooz ;P, sovmorgon ;D haha

Okej!! PUSS

2011-01-25 @ 14:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0