dåligt väder

Snacka om att vädret verkligen påverkar mitt humör!! Dålig väder = skit humör, sol = superglad =D haha konstigt men men.
Och idag är de ju verkligen ett bajs väder ute, snöstorm och blåst,inte alls bra. Och dessutom så har ja inte kunnat sova i natt så ja är verkligen inte 100 måste ja säga,känner även lite småstickande i hals och näsa =/ inte bra!! inte bli sjuk nu!
Vakna tidigt och bara låg i sängen och dog innan ja gav upp vid 9 och gick ner för att äta en trevlig "söndagsfrukost" me mamma och anders, lite trevligt med sällskap =)

Kände även att ja ville göra något typ kreativt eller va man ska säga idag så ja satte mig och skissade lite, men de gick ju inte så bra så de skippade ja ganska så fort haha.. Sitter nu i mjukisar och ska snart klä på mig och bege mig in till stan för att möta upp bästa Karro och glutta lite i stan.. Sen blir de även middag och bio som gäller på kvällen, en riktig tjejdag med andra ord! Ska bli nice!


Så på med kläderna ska ja göra, sen fundera ut lite va ja ska hjälpa syster med imorgon till hennes "mottagnig", va som ska bakas o så..de lär nog bli nice!
Så brr, ut ur denna kalla men ändå varma lägenhet och in till stan är va som gäller nu då!
ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Ska bli myspys ikväll! <3

2011-01-06 @ 14:25:00
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0