<3

Så var det måndag igen och allvaret sätter igång som vanligt? Fast ja är iof ledig idag men ändå, är ju en hel del man måste fixa ändå..typ skriva projektbeskrivningar hit och dit..=/ men ska försöka ta de lite lugnt ändå.

Har haft en så sjukt underbar och magisk helg med min underbara pojkvän A ;)!
Började helgen med att laga en supergod och mysig middag och sen bara ligga och rå om varandra med film o allt! =D
Lördagen blev även den bra,ut lite på dagen och titta på småsaker och sen vart de kvalitetstid innan A:s arbetskamrater kom över för lite öl och vin innan vi drog ut på stan. Blev en stund på O´learys innan vi rulla hem i vinternatten efter många om och men.. ;)
Söndagen var verkligen en segdag ibörjan. Slappa i sängen och kolla film och må som man förtjänar (inte ja dock ;P) haha Sen blev de en väldigt trevlig söndagsmiddag hemma hos A.s föräldrar. God mat och trevligt sällskap fick stå för kvällen! Väldigt bra!!
Söndagen slutade med ännu mer film och mys innan illamåendet även hade träffat mig och ja, nu va de min tur att må som ja förtjänade.. haha

Så som sagt, nu är de måndag igen och skolan har dragit igång. Idag blir de bara slappa och fixa hemma innan ja ska tillbaka till kalmar ikväll och umgås med min fina Madde. Underbart ska de bli.
Men imorgon är de skola igen och så..
Ska bli ganska skönt ändå att den drar igång..måste få rensa luften lite nu..

Så imorgon blir de nog en ensamkväll för mig och mina tankar, kan nog behövas!! Men nu ska ja inte va sån här.. ska fixa lite här hemma och så innan ja ska jobba lite ;P

Hoppas ni haft en bra helg! =D

Kommentarer
Postat av: Cíccie

Åh, har du träffat A´s föräldrar nu? :) Spännande!! Du måste berätta hur det gick..nyfiken!

Puss <3

2011-01-19 @ 06:49:09
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0