trött

Torsdag och sista dagen med glasblåsning och ja är helt slut..min hjärna har inte arbetat så här mycke på länge så ja, verkligen helt borta haha.men jag har haft så sjukt roligt!! det har varit blande de roligaste veckorna i skolan på länge =D har gjort massa fina,men även fula saker denna vecka och det ja..ska bli kul att titta på allting när man är i lugn och ro..
Idag har de mest blivit små smycken som ja gjort, var helt tom på idéer och vaknade på fel sida så de fick bli så ;P, 3 glas blev de dock också och lite annat smått hehe och ja hoppas att de blir bra när de stelnar ordentligt sen bara =)


Kom hem för ca 50 min sen och har precis hängt upp tvätten, dammsugit och packat lite. För imorgon bär de av mot Stockholm som sagt. Härligt de ska bli, framförallt att träffa familjen och så!! verkligen!
Men så lite mer packning,ta tvätten och sen bara slappa och mysa..de är va min kväll kommer bestå av..ska ju
upp vid 5 imorgon satt..:S tidig sänggång med andra ord!

Hoppas ni haft en lika bra del av veckan som ja har..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0