torsdagsmorgon

Torsdags morgon var det igen,skola står på schemat idag..Egentligen ingenting obligatoriskt men vi måste skicka in ljus-projektet till LED-tävlingen och sen gör interaktions-projektet också..Men men, lite måste man ju göra eller? ;P

Hade en mysig onsdagskväll med A igår, härligt att bara vara och ta det lugnt i allt detta..snurr..middag och mys och sen kollade ja på "you will meet a tall dark stranger" innan ögonen och kroppen tackade för sig för dagen. =)

Har precis fått i mig lite frukost och ska väl bege mig till skolan snart, bara klä på mig och göra mig i ordning sen är ja nog på g ;)
Men dagen lär nog gå ganska fort, efter skolan ska ja väl bara hem och vila knät som gör lite småont idag med,men ja överlever nog..på med platta skor ska ja iaf göra ;P haha
Så kanske dags att göra sig i ordning? ;)
Ha en toppen dag!
(Grattis pappa på namnsdagen btw ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0