Söndag

God morgon eller förmiddag kanske! Gud vilket underbart väder det är ute, man blir så glad eller ja blir de iaf, är ju lite av en vädermänniska när de gäller humör o så ;) haha

Hade en supermysig dag igår med Madde inne Kalmar..Blev mysig lunch, lite handlande och sen en mysig middag och MASSA tjejsnack innan ja åkte hem..Kände mig inte riktigt 100 på hela dagen men de vart bättre på kvällen. Gjorde cupcakes när ja kom hem och satt o smaska på dom framför melodifestivalen i min ensamhet..Satt även och skissade lite bara för att ;) Men de var faktiskt riktigt härligt att bara va ensam hemma och inte göra någonting..Blev en tidig sänggång och 9 timmars sömn fick man. Så nu är ja pigg och glad =D

Har precis duschat och gjort mig fräsh,ska försöka fixa lite me skolan innan ja åker hem till Andreas för lite söndagsmiddag och trevligt sällskap med honom och hans familj. kommer nog bli riktigt härligt! Hoppas på en härlig dag ute i solen. Ska försöka få ut honom på en promenad ;) haha
Nej, man kanske ska försöka börja nu så att man kan komma iväg idag!!
Ha en toppen söndag!!

Kommentarer
Postat av: Madelene

TACK för en helt underbar dag med dig igår, det var helt magiskt!



Jag älskar dig av hela mitt hjärta, du är världens bästa vän <3

2011-02-06 @ 12:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0