söndag

Mmm ^^, ja hade verkligen världens underbaraste och mysigaste lördag igår, en riktig "feel-good" dag/kväll!!
Åkte in till Madde vid 3-tiden på dagen för att få spendera dagen med henne! Blev lite handlande till middag och massa tjejsnack innan vi satte igång och lagade en underbar lördagsmiddag till bara oss!
Sen blev det verkligen en tjejkväll; målade naglarna,satt i mjukisar och kollade på melodifestivalen och drack te och bara mös.. Helt underbart! Det var verkligen det jag behövde, en axel att luta mig mot och bara få en massa energi och få skratta!!
Sen va ju hon så himla söt och överraskade mig med en liten men OTROLIGT underbar present. Blev helt till mig! Fick en liten påse med kroppslotion,duschcreme och handtvål! Såå.. ja, ja vet inte va ja ska säga!  En vän vet vad en vän behöver med andra ord!
Så ja, kvällen igår var iaf helt underbar!

(är de inte underbart? ;P )

Dagen idag har ja spenderat med Madde såklart! =D , tog oss en tur till Maxi för att fixa lite saker innan ja skulle bege mig hem. Blev då en filt,bok och en kopp te i solen för min del som gällde, mm så skönt!! GLÄDJE!!
Sen va vi på bio ja och A och såg "gullivers resor", helt okej..sevärd och de va lite kul med 3D tycker ja (som aldrig gjort de förut) haha.. men ja, den va okej! =)

Nu ligger ja i soffan och ska kolla gossip girl innan ja lägger mig hade ja tänkt..skönt skönt, ladda inför en ny vecka med nya projekt och andra saker som man måste ta tag i!! men de ska nog gå!
Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0