soffsöndag

Efter 10,5 timmar sömn så känner ja mig ganska utvilad, skulle nog egentligen ligga kvar i sängen ett par timmar till och så men nej,då kommer ja inte somna ikväll så de var bara att gå upp.
Igår var ja riktigt trött så efter melodifestivalen satte ja på en film men lika snabbt så somnade ja i soffan och kände mig lite förvirrad när ja kollade på klockan vid 1 och böt plats ;P
Så efter ett par timmars god sömn, har ja intagit en stor och härlig söndagsfrukost för mig själv och intagit soffläge som kommer innebära det typ hela dagen känns de som. (får se lite va som händer) Men mitt knä är värre idag, så borde försöka åka och handla något bandage el så men vi får se om ja orkar ta mig ut :P.. Annars blir de film,gossip girl och bara läsa.. helt enkelt vila så mycke som möjligt.vill ju kunna röra mig snart igen =)
kanske borde dammsuga lite och fålla upp gardiner men de ska ja nog klara ;P..

Så japp.dags att sätta på film nr 1 för dagen =D, Movie-time ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0