ont

Lördag morgon och ja är uppe med tuppen.. Inte så kul direkt! Kom hem vid halv 12 igår och somna väl inte förrens halv 1 sen har ja sovit dåligt hela natten..vet inte va de är.. men halv 8 ville inte min kropp sova längre så ja låg o drog mig till 8 innan ja klev upp..
Ja har ont i hela kroppen, huvudet värker och ja känner mig inte särskillt pigg.. Vet inte om de är min tur nu att bli sjuk eller om de bara är något annat..men men, lite kroppsont har väl ingen dött av?
Blir iaf en lugn dag för min del, ska in till Kalmar och träffa Madde vid 1 för att mysa och ha de skojj..Sen blir de min ensamhemma kväll i soffan med gott gott och melodifestivalen..bara vila ut för ja tänker inte bli sjuk nu, framförallt inte nu när ja ska blåsa glas i skolan nästa vecka..äntligen något kul =D

Jaja, men innan ja beger mig in till kalmar ska ja städa toan lite, kom på igår att man kanske borde storstäda den lite ibland ;P haha..sen lite portfolio och handla lite innan ja åker..även baka lite muffins ikväll ska ja göra ;D

Hoppas ni mår bättre än mig iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0