matlåda + plugg

Hemma idag, skönt måste ja säga att det är. Sova faktiskt väldigt gott..kommer inte ens ihåg va ja drömde :P så ja, kanske bra de? Var dock trött när ja vaknade med men de va ändå bara att kliva upp kände ja. Tog en långfrukost och bestämde mig för att försöka ta tag i skolan, men de gick inge vidare så ja gick till affären istället ;P haha.
Kom hem och ställde mig och gjorde matlådor, så nu har ja fyllt fryser igen och de känns bra, nu kan man va i skolan sent och ändå ha mat, eller så kan man bara va alldeles lat och ta ut något när man kommer hem ;P haha

Jaja, men nu sitter ja i alla fall och håller på med portfolion, den blir ganska bra tror ja..fast skulle behöva ett tredje öga som kunde komma och säga va ja kan göra om, men de är väl om en vecka ja kan få den responsen? men men ;P

Ska ut snart igen i snöstormen och ta mig till skolan, fixa me lite bilder och sen ska ja ställa mig och bre smörgåsar till kvällens "Utlandspub" som ska vara där.. Så lite "fest" ikväll då är va som står på schemat.Kan väl bli ganska kul, göra något annat liksom..

Nej nu ska ja försöka fortsätta.. Låta tankarna fokuseras på skolan istället för en massa annat.De ska nog gå!
Ha en bra tisdag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0