feeling

Hm vet inte riktigt vart jag ska börja, eller kan väl börja med att allt känns som en berg och dal bana..upp och ner och hit och dit hela tiden. Just nu är det upp och denna gång så ska det stanna där!
Men som sagt.. de senaste dagarna har verkligen inte varit en lek eller vad man ska säga.. Känt otroligt konstigt inom mig och det har inte varit kul.. Men med många nära och kära så har ja väl lyckats ändå..
Och igår kände ja något som ja hade längtat efter, de va faktiskt den där känslan av att ha saknat någon, att ha saknat någon riktigt mycket, fast man egentligen inte velat inse det själv. Men den kom, och stark måste ja säga att den var.
Ja, för ja HAR verkligen saknat dig, och tro det eller ej, men så är det och ja kan inte längre hålla det inom mig! Sanningen måste ut, så sagt och gjort!! Detta är hur jag känner! Punkt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0