16/2

Ondsdag och ja, veckan tickar på i en lugn takt.. lite skola då och då och lite annat o fixa men ja klarar de väl ;P
igår blev studiebesöker inställt men ja fick en hel del saker fixade i kalmar ändå så de gjorde inte så mycket, men de va skönt att komma hem i lagom tid iaf =)
Blev en lugn kväll med film och så =)!!
Idag kunde ja inte sova ut så ja, ja tog mig en lång frukost..sen tog ja mig ner till simmhallen och simmade några längder,riktigt skönt faktiskt, även den långa bastuturen efter var skönt! bara vara liksom..

Nu har ja fixat lite me skolan och ska strax bege mig dit..fixa lite innan föreläsning till 4, för efter de blir de in till kalmar och få spendera kvällen med Madde! Det kommer bli underbart och välbehövligt! SAKNAR!!
Jaja, måste klä på mig sen springa.
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0