suris

Dan före dan före dopparedagen! Japp det är idag det och jag är på lite smådåligt humör, och har dessvärre varit det ett par dagar nu och det är INTE kul, vet inte vad det är med mig.
Ingen lust till något, ingen längtan ingenting. kan inte plugga eller något och det stör mig för det MÅSTE jag göra men jag kan inte! Usch så irriterande.
Men men.
Gårdagen var supermysig. Började med en kallmorgon löpning, sen åkte jag och bytte bildäck och handlade lite inför lussebullsbaket som ja gjorde igår. Sen där mitt på dagen kom Elin och gjorde mig sällskap. Vi tog oss en lång powerwalk i vintersolskenet och sen bakde som sagt och det kändes bra :D
Sen kom älskligen hem och vi hade en mysig tacomiddag och kväll tillsammans, men dock så kom ju mitt dåliga humör fram även då =( förlåt!!
Dagen idag började jag igen med att springa ute och det var riktigt kallt men skönt! så härligt att vara igång igen =D
sen har ja fixat tvätt, dammsugit, försökt plugga (men de går skit) och just nu håller ja på med knäck, för de andra blev mer kola aktiga ;P haha
sen blir de nog en promenad och så innan hjärtat kommer hem! blir nog bra det!
Fast dags att kolla knäcken. vill ju ha den bra ;D!
ha en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0