Mycke

Mycke gjort idag!
Skola, med pyssel på uppgiften, funderingar på uppgift och lite så..Sen en trevlig fika med Anna,hem och ta tvätten, plugga hela kvällen,prata med älsklingen,fixa tvätten,byta lakan,packa och pyssla på rummet.
Har även lyssnat på julmusik hela dagen och skrivit en "baklista" på saker ja ska göra när ja kommer hem.
Jag känner att pulsen är hög just nu så måste krypa ner i sängen och vila nu. Sätter på en bra film jag ska somna till!
Vill sova NU!! =D
.
Oh ja måste bara säga att ja är så glad för min underbara vän Christina! Hon är som sagt ifrån USA och det är ju inte det billigaste att åka hem eller så men nu så ska hon ändå få göra det under jul!! Ooh känns så skönt att hon får komma hem,verkligen värd det..Me like :D
.
Imorgon blir de skola hela dagen, gym och sen hem ev. till "schillout" annars nog plugg..
Men nu blir de film som sagt!
.
Dagens citat:
J: Jag ska göra middag nu...
A: Okej, vad blir de då?
några minuter senare..
J: Så, det blev att öppna en burk tonfisk,ta bulgurresterna (kalla) ifrån igår och ta lite grönsaker..
A: ooh avanserat det lät! hur klarar du det?
J: Det är där min nivå på matlagning ligger just nu!! ;D haha
.
Snacka om att ja INTE har någon inspiration eller lust här nere, men snart ska ja hem och laga LYX varje dag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0