Söndag

Så var det söndag igen, söndag den 3 advent och den sista söndagen i Tyskland innan jag får åka hem =D (UNDERBART)
Har haft en mysig helg måste jag säga, spenderat den med min vän Christina!
Fredagen åkte vi till ett slott för att gå på julmarknad men det var stängt så det vart en KAOS dag, orkar inte gå in på varför men ja,vi hade det kul iaf och allt som inte skulle hände skedde så ja, kan inte säga mer :P
Lördagen började ja med en långpromenad på 1 timma, åkte till Vaals,hade ett långt och mysigt samtal med pojken innan ja mötte upp Christina.
Vi gick och hade tapas på en helt magisk resturang och sen var vi på therater (opera för första gången i mitt liv) och det var fantstiskt. Så vackert. Så hela kvällen hade vi klätt upp oss och gjort oss fina och kände oss väldigt "sofistikerade"..hahah men det var väldigt kul! =D
Dagen idag har började ja med en långpromanad igen (OTROLIGT SKÖNT).. Sen så har ja firat Christina som fyller år. Vi (några erasmusstudenter) hade fixat en överraskningslunch för henne och det blev lyckat..Så en lunch och fika fick de bli innan ja kom hem och pluggade en del. Även prata med A :D
Nu ligger ja i sängen och försöker fokusera mig på filmen men det går inte så bra ;P haha.. jaja men de ska ja göra nu. krypa ner i sängen och sova även, förbereda mig för en prommis imorgon med ;P
NATTI!!
5 dagar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0