ruskigt..

Bajs väder och tidig morgon! Japp så kan man börja med att säga om denna lördag, lördag den 3 december här nere i Tyskland. Det regnar och blåser storm, så japp,..ingen morgon promenad blev de för min del. eller ja hade nog inte kunnat gjort de ändå med tanke på höften/ryggen, så de fick bli lite morgongympa hemma istället! No rest ;)
Hade en underbar dag igår med Christina i Köln. Åkte dit och gick på en helt FANTASTISK julmarknad och åt gott,hittade julklappar och bara mös. Verkligen något vi två kan göra. Kom hem i lagom tid med en ja, "lagom" värk i ryggen, FY asså!!
Men jag fick prata med bästa hela kvällen och det var ett samtal som gjorde att ja ville hem bara ännu mer! Det var så otroligt underbart och jag kände mig helt varm och lycklig i hela kroppen när vi la på, efter typ 4 timmars prat :D och jag var mer KÄR än vanligt! och saknaden var/ÄR så sjukt ENORM!! (men det är "bara" 13 dagar kvar nu)
Idag blir de en hemma dag med plugg, vill bli klar nu, sen ska ja försöka ta mig ut på stan och posta brev och fixa de sista jullkapparna, men de kanske får bli imorgon om de inte slutar regna, och sen ikväll blir de skridskoåkande..men ja vet inte om de blir något för min del, beror lite på ryggen.. kanske bara tittar på!
Så japp, dags att börja nu. Med magen full av sojalatte och massa goda smörgåsar och en dusch så är ja redo! Hoppas mitt positiva humör håller i sig nu! HAPPY HAPPY HAPPY!
ÄLSKAR DIG!!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0