Regn och solsken

Usch ruggigt väder det är idag!! Verkligen inte kul,spöregnar/haglar typ och ibland är det sol men ja tycker det är blää :P
Men ja har nu tagit mig till skolan och ska spendera hela 7 timmar här idag, usch men det kommer nog bli kul :P, börjar med en ny kurs idag så vi får se, hoppas på braigeheter :D

Igår hade ja det ganska lugnt på kvällen så ja pyssla med skolan,fixa rummet,kolla serier och målade mina naglar i en lite rolig kombination, bara för att ;P haha men ja tror att ja kommer ha det till nyår :D franskmanikyr med guldglitter :D ME LIKE!!




tihi, va tycks??

Sen somna ja innan älsklingen ringde och så väckte han mig, så kunde sen inte somna om.. kl. 2 var sista gången ja titta på den förbannade klockan!!!

Meeen jag känner mig riktigt produktiv..har sovit 4 timmar i natt,vakna halv 6..gick upp 7 och gjorde lite övningar hemma eftersom ja inte kan gå till gymmet idag ( =( haha oups?)  med tanke på ryggen..sen lagade ja mat och tog "matfoton" till skolan haha,så nu är middagen tills ikväll fixad =D.. bara sådär liksom..men de blev nog bra :D känner mig nöjd..får kolla på dom ikväll..
Men nu måste ja springa till klassrummet!
Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0