Julstämning

Gud!
Jag vaknade imorse och hade en sån julstämning i kroppen! Vet egentligen inte varför. Kanske för att jag sov som en prinsessa i natt eller ja, ingen aning. Så jag gjorde scones med saffrans smak och till det drack jag glögg-te igen! Ooh det var underbart!
Kände mig även väldigt lyckligt. Min lyckliga känsla verkar vilja hålla i sig så jag klagar inte! verkligen inte! Det känns så bra, så även min ondhet i ryggen gör inte så mycket.
Har funderat hela dagen idag på "varför är ja lycklig nu" och kom fram till: jag har världens bästa pojkvän som jag saknar och älskar mer än någonting annat, en underbar familj som alltid finns för mig, magiska vänner där hemma, träffat fantastiska vänner här i Tyskland, och framför allt skaffat bättre kontakt med dom denna vecka, så det känns så skönt!!
Så en dag i skolan med snälla Anna var väldigt kul, mycket att prata om och så! Sen mötte ja upp Christina (såklart, inte en dag utan att vi ses, det är ett MÅSTE).. sen gick ja hem och åt middag, lekte lite med skolsaker och pratade ett väldigt "frustrerande" ;) samtal..******.. så nu vill jag HEM!!
Men ja, annars så har jag inte gjort så mycket mer, kollar mest massa program på datan! lite små kul sådär, men det går! ska fortsätta med det nu ;)
10 dagar kvar!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Mitt hjärta, min halva <3

Blir så lycklig av att läsa detta.

Jag unnar dig precis allt, och du förtjänar att vara världens lyckligaste tjej, för du är världens finaste människa <3



Jag älskar och saknar dig så otroligt mycket och jag kommer finnas vid din sida, dygnet runt, livet ut.



Alltid Du & Jag.

I wanna grow old with you!

2011-12-07 @ 11:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0