imorgon!

KAN INTE FÖRSTÅ DET!! IMORGON ÅKER JAG HEM!! =D
Jag åker hem för jul och nyår en vecka till, helt sjukt! Denna tid har gått så himla fort. Men nu ska ja äntligen få åka hem och bli världens lyckligaste med min underbara pojkvän. Kommer att spendera många timmar med honom och bara va och mysa, kommer bli magiskt!
Gårdagen var en jobbig dag i skolan med lite nedgångar så var inte så happy om man säger så, men att få va en timma på gymmet fungarar alltid och sen dessutom komma hem och ha ett underbart skypesamtal med pojkvännen kan ju inte göra det bättre.
Idag va ja i skolan och visa va gjort igår och det gick mycke bättre,lite läxa över julen men det borde nog gå bra, har ju lite ledig tid då jag kan pyssla med det =)
Sen så mötte ja upp Anna för att "byta julklapp" och fick ett supergott te av henne :D, sen mötte ja upp Maeva för en kaffe på starbucks! Var supermysigt att ta igen lite tid med henne med, det va så länge sen!! Efter några timmar med henne mötte ja upp Christina för lite julklappsshopping och kom nyss hem.
Ska strax gå igenom väskan igen (som förövrigt är lite för tung :( ) sen blir de plugg och så film. Vill att denna dag ska ta slut nu! Vill åka nu nu nu!
Men ja mår lite illa så hoppas de inte är något sjukdomsliknande på g, det vill ja inte!!
Jaja, nu ska ja iaf plugga lite!
Ha en toppen kväll, de ska ja ha, den sista i Aachen på 3-4 veckor =D
I´M SO HAPPY!! PIRR I MAGEN!!!
SAKNAR OCH LÄNGTAR SÅ! KOMMER BLI MAGISK KVÄLL IMORGON! ÄLSKAR DIG MIN PRINS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0