Hemma

Gud så underbart skönt det är att vara hemma nu! har varit hemma i 4 dagar och jag njuter till fullo!
Helgen började med att älsklingen plockade upp mig på flygplatsen och vi åkte hem och hade en supermysig kväll, kunde inte bli mer välkommer hem.
Lördagen blev de lång sovmorgon, in till Kalmar för julklappsshopping,middag och bio. Hur underbart som helst. Söndagen var också väldigt lugnt. Spenderade hela dagen hemma hos svärföräldrarna och sen en snabbis kom Elin och Finnander över och höll oss sällskap, även kollade på den nya lägenheten =)
Gårdagen var ja inne i kalmar en stund, tog en promenad med svärfar och sen blev de julbord på IKEA innan vi åkte hem och hade det myspys.
Idag har ja varit inne i kalmar och varit med min undebara vän Madde! Blev en lunch, runda på stan, mys hemma och middag. Helt magiskt! Saknaden har verkligen varit enorm och jag fick så mycket energi av denna dag som ja kommer leva på länge. Helt otroligt!!
Nu är ja hemma, ska ta lite glögg snart och sen lägga mig och kolla film hade ja tänkt. Lugnt och skönt =)
Sen blir de julbak och mys imorgon :D
Ha en bra kväll!
I LOVE TO BE HOME =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0