HEM!

Idag är det dagen D!! och jag kommer att få bli världens lyckligaste tjej!
För om 8 timmar är jag i famnen som jag älskar allra mest, får titta i ögonen som är vackrast på denna jord och bara få känna mig riktigt riktigt älskad och saknad.
MEN det är ett litet problem. Jag mår illa som en gris och det känns som om jag ska spy vilken sekund som helst och det är inte kul. Lite sömn i natt pga det så är väldigt trött med. Har precis verkligen tvingat i mig frukost, så nu har ja en timma på mig och se om den vill stanna kvar i magen, om inte.. jaa då blir de en jobbig resa hem! Men nu ska vi hålla tummarna, förhoppningsvis resfeber (som ja då har haft i 2 dagar eller..? )
Jaja, dags att hoppa in i en dusch och göra mig i ordning!
JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0