Happy!!

idag var det en SÅN dag! En sån dag då jag bara känner hur lyckan sprider sig i hela kroppen, hur glädjen finns där. Egentligen så finns det ingen anledning till varför jag känner så men ja är lycklig! Och det känns så sjukt underbart! Att få känna så!
Satt och tänkte på hur många ja har som saknar och älskar mig där hemma i Sverige, hur många nya människor jag har lärt känna här, en som kommer att bli en vän för livet, på vilken lycka ja har som får ha en pojkvän som Andreas, på livet, på allt! Jaa..ja är lycklig med andra ord!!
Så med lyckan i kroppen gick ja till gymmet idag och SKADADE mig! och hade det varit för 1-2 veckor sen hade jag blivit helt förstörd men nu, nej det är lugnt..okej så gör det väldigt ont men ja kan förhoppningsvis vila lite så att det går över fort..men man vet inte..får tigga lite massage för det sen ;P haha
Med andra ord; nu ska lyckan ut i skolarbetet, dags att göra lite nytta innan de blir julmarknad ikväll!
Bye
Tumblr_ld3ozw0zgd1qb80exo1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0