Dan före dopparedan

Så var det dan före doppare dan och det känns helt sjukt. ja har inte några direkta julkänslor men de kommer väll förhoppningsvis mer och mer. =)
Har haft en underbar dag med min älskade. Natten till idag kunde ja inte sova,mådde illa som en gris men pojken min tog hand om mig så det löste sig ;)
Idag har vi varit hos frisören (dock inte ja ;P) , sen åkte vi över till hans farmor och farfar och fick glögg och kroppkakor.Och det var ju så GUDOMLIGT gott!! jag älskar det, och framförallt när de är hemmagjorda. Så ja var väldigt nöjd måste ja säga ;D
Sen hem,en snabbpromenad och mös lite innan vi gick över till Karin och Imme för att äta julskinka och dricka julöl..En helt underbar dag med andra ord..
Nu väntar ja på "uppesittarkvällen" som vi ska spela och sen blir de en god nattssömn förhoppningsvis innan julaftonsmorgon.
Kommer kännas så underbart att få vakna upp för första gången i min älskades famn och säga "god jul" och inte göra de på telen..
Sen en del julfix,promenad med Karin och sen julfirande för fulla rullar är de som gäller. Tror det kommer bli toppen!
Ska läsa lite nu i "En dag" med lilla katten i knät innan vi ska vinna lite pengar!
Ha en bra dan före dopparedankväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0