adrenalin

Tisdag och det är bara 3 dagar kvar tills ja kommer hem och får krama på min bästa!! Ooh jag längtar så sjukt mycket och det kommer bli så underbar. Dock så hörde han av sig idag och säger att han är sjuk!!! NEJ!! får inte, och inte förkyldning utan magsjuk och det är inte kul! Vi får hoppas att det löser sig =( lilla plutten =(
Men ja är lycklig, idag är jag det, trots en sömnlös natt (pga av oväder och STORM!!) så är ja lycklig,glad. Vaknade upp igår och var på helt fel sida och typ ingenting gick som ja ville, var väldigt irriterad..MEN min rygg var bättre så jag gick till gymmet och körde ett pass och det var SÅ underbart! Gud,snacka om att jag saknat det och det vände mitt humör till bra igen! Att få röra sig gör verkligen att man mår bra!
Så det blev en heldag hemma igår med plugg (förutom träningen då)..
Började denna dag med en promenad på 40 min och sen begav ja mig till skolan. Har nu precis avslutat fotolektionen, blir lite mer foton att ta över jul men det går nog bra!
Ska strax ha datateknik, sen blir de fika med Anna och tvätt innan ja ska hem och plugga lite mer!! =) även packa lite och så.
Vill med se luciafirande, nån som vet vart? kanske svtplay??
jaja, nu är det dags för lite lunch och sen skola! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0