Aaaah

Gud, jag kan inte säga hur avslappnad jag är just nu!
Har haft en så otroligt trevlig och underbar eftermiddag/kväll med Christina.. Hon fyller år på söndag så hennes pappa gav henne ett presentkort på SPA här nere i Aachen och jag var inkluderad, så kan ni gissa vart jag har varit idag??
Joo på spat såklart!! Och det var så underbart.
Vi satt/låg i bastun i flera timmar,massage, bad och allting man kan tänka sig och när vi skulle gå därifrån så sa väl våra kroppar mer eller mindre: TACK SÅ HEMSKT MYCKET, framförallt för lite vila..
För ja har fortfarande ont i ryggen, MEN trots de tog ja en långpromenad och det skulle ja inte ha gjort, för de gjorde ju såklart bara mer ont, så denna spadag satt inte helt fel ;)
Såå..kom hem helt utmattad för en timma sen och har försökt plugga lite men det går inte så bra, är lite borta, trött, avslappnad och sen har jag haft två glas "glühwein" så ja.. lite sådär.."jag mår bra nu" haha
Ska äta lite nu och sen försöka få lite mer gjort av skolan, hoppas det går bra!
ha en bra torsdag, imorgon bär det av för nya äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0