28 dec.

28 december redan och jag har bara en dag kvar här uppe i storstaden innan jag åker tillbaka till min lugna vrå och min varma famn!
Dagarna här har gått riktigt fort men jag har njutit till fullo och bara varit, ätit god mat och fått spendera tiden med människor som betyder för mig.
Dagen idag började jag med ett 40 minuters löparpass ute i naturen i mina nya joggingskor och sen lite hemmaövningar, kände att ja ville bli av med lite julmat ;P haha
Precis tagit en dusch och ska hoppa in i bilen nu och köra över till mammas jobb och ge henne den samt att hälsa på alla. Sen blir de en runda i solna centrum innan ja ska möta upp storasyster för en tjejdag! Blir fika på "cupcake sthlm" och sen får vi se vad som sker mer,kanske bli. Men det kommer bli underbart. Avslutar även kvällen hemma hos dom så det kommer bli mys! Och imorgon får ja krama på min prins igen =D

Men nu ska ja sätta på lite smink och bege mig! ha en bra dag!
Bye =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0