städa,packa

Dagarna springer förbi med jobb,vännbesök,pojkvänsmys och massa annat. Börjar känna mig lite smått stressad och så inför allting nu, nu är det verkligen på allvar och jag vet inte.. Allt snurrar och det är faktiskt ganska jobbigt! Men klara de ska jag!

Har varit i lägenheten idag och städat och packat nästan hela dagen, med paus för lite snack och spinning, men annars har det mesta dels varit här. Nu är iaf allting nerpackat, eller inte kläderna och de "saker" som ja ska ha med mig, för det vet jag inte än vad det är för någonting, kan inte riktigt fokusera på det, men det får jag skriva ner lite eller så. Imorgon får de bli skura och rengöra på djupet samt tvätta alla lakan och allt som jag inte ska ha, så att det är gjort. Jaja, får se helt enkelt!

Men nu är ja rätt så slut för dagen så ska lägga mig och kolla på Easy A, innan ja somnar. Natti natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0