Slappna av!

Veckorna bara springer iväg, detta är på ett sätt inte roligt, vill inte typ eller så! Jobbigt och mycket som sker just nu gör att man måste njuta.
Och det är vad jag gör nu varje dag, jag njuter till fullo.Både på jobbet och hemma!
På jobbet går det super,trivs som fisken i vattnet och det är så kul. Får så mycket komplimanger som gör ens dagar =D

Hemma är det helt underbart! Är ute i naturen lite varje dag och fyller på mina depåer med friskluft,svamp och bär. Sen är jag hemma och bara njuter med pojken min, helt fantastiskt! Kan inte bli bättre egentligen! Har även haft besök av syskon + sambos, mamma och pappa och det gör det ju enklare att orka kämpa och gå vidare! Men det känns bra nu!!

Idag kom jag hem efter en trevligt arbetsdag som jag avslutade med en timmes simpass, och fick en sjukt god middag som stod på bordet när ja kom hem. Gissa om jag vart glad :D. Sen tog vi oss in till kalmar och spelade minigolf, bara en sån avslutning på dagen gör att man smälter. Ska nu avsluta den helt med lite glass och Sex and the city 2 i sängen! LOVELY!!

 +  = :D


Kommentarer
Postat av: Sis

Det är du värd mitt hjärta! Allt det bästa ska du ha!! <3 Pussar

2011-08-19 @ 07:22:52
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0