yr

IKEA/lindex IKEA/lindex IKEA/lindex IKEA/lindex IKEA/lindex IKEA/lindex IKEA/lindex
IKEA/lindex IKEA/lindex IKEA/lindex IKEA/lindex IKEA/lindex IKEA/lindex IKEA/lindex..

GAAAH ja blir galen, vet verkligen inte va ja ska göra eller välja. Finns för och nackdelar med båda.. Uschabuscha!!
Och som sagt inte nog med det snurrar huvudet med detaljer och oro om att jag inte har skissat allt på bordet, men ja vet inte vad som ska göras med..får nog sova på saker =/

Ja känner mig verkligen inte som mig själv just nu, eller lite bättre idag än va ja gjorde igår men de är för mycke nu!
Går omkring och oroar mig om allt!! och de är inte kul..jobbigt som fan men ja ska verkligen försöka koppla av och koppla bort!
Lite plugg imorgon får de nog bli ändå..annars kommer ja nog bli galen och ännu mer stressad!

Men ja måste ANDAS!

Snälla kan nån bara säga att allt kommer bli bra, med det ena och det andra? Så att ja kan andas ut igen..
(Men ja kan ju iaf meddela att ja trots all denna stress är glad, ingen "nere" perid tack och lov, vilket är ovanligt när stressen gör sig påmind..och så ska de fortsätta!)

men igen.. IKEA eller Lindex?? =S

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Allting kommer bli bra!!! :) Puss <3

2011-04-02 @ 09:47:11
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0