sol

Det är sol och värme ute nu!! Jag blir så glad och pigg av det, även om man inte sover så bra så är ja liksom inte trött. Ja är typ bara glad och "pirrig" eller va man ska säga, helt underbart är det!
Idag har det varit sol hela dagen, och då menar ja verkligen SOL, inte ett enda moln på himlen =D. Och ni som känner mig vet att ja bara vill va ute och de har ja varit ;)
Vi hade till och med en stund av lektionen ute, SÅ härligt!
Sen så satt jag och Therese ute och fixade med våran grej så nu är den klar, tack och lov vilket betyder att ja kan vara hemma imorgon och sola lite mer =)
Och när ja och Therese va klara så satt ja och skrev klart min projekbeskrivning i solen och sen gick ja hem, satte mig ute ännu mer såklart och hade det skönt!
Detta är sånt ja gillar!! Gör mig så glad. Så nu har man fått lite färg i ansiktet och på bröstet och MER ska det bli.Andra delar av kroppen är ju rätt vita om man säger så ;P

Men ja, va har man för sig nu då..Inte mycket! bara slappar och snackar med en massa mysiga människor =)
Ska nog hoppa i säng snart och lägga mig och läsa, vet att klockan är lite men ja, varför inte liksom? Har en sån värk i magen, och de brukar ja inte ha, inte 3 dagar i rad iaf och inte DENNA värk..bajs bajs.. men men! överlever..

Blir nog sängen nu ändå :P om ja pallar ta mig dit ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0