nyttig

Duktig jag känner mig nu =D
Det är ju lördag och då borde man typ ta det lugnt eller? :P haha men icke ja icke. Ja sov iaf ut idag en liten stund :P och vakna vid 9,drog mig lite och sen åt en lång frukost för mig själv vilket var väldigt härligt..Sen satte jag igång!
Dammsög,skura alla golv,putsa i badrummet och damma..jaa allt man kan tänka sig.storstädade verkligen..Så slängde ja även in en tvätt som ligger o gror just nu..
Och medans då så har ja pluggat lite, men nu orkar ja inte mer för ja vet inte va ja ska skissa eller om ja ska skissa mer så ja skiter i det nu och så får de bli som de blir.. :S

Snart ska ja som sagt ner igen till tvättstugan sen blir de en promenad till affären och slänga soppor och så, passa på att göra lite mer nytta innan ja ska hem och bara ta det lugnt..kolla lite film och laga mat innan andreas kommer. Så ikväll blir de en myslördag med bra sällskap =D

Men känner mig riktigt duktig nu iaf, skolan får gå som de går och allt annat med =)

ojj nu ringer mamma, så ska prata lite gojja med henne nu! ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0