Kväll

Vilken härlig dag ja har haft idag! Började med att sitta inne och sola på "balkongen" och skriva på projektbeskrivningen, japp ja kom ett någorlunda bra ämne att fokusera på.. Sen så tog jag mig långpromenad i solen och bara njöt och avslutade det hela med att lägga mig ute i solen med en god bok och te!
Vid 5-tiden åkte ja till skolan och mötte upp Therese och vi gjorde nästan klart våran lilla projektsak..Gick bra och vi fick fram några idéer som nog fungerar, tack och lov =)
Även ett samtal till min käre morfar fick de bli en dag som denna =),kul att göra någon glad!

Så nu är ja hemma igen och har precis duschat och pratat med A och faktiskt så har söndagsångesten släppt! skönt men magen värken så in i bövelen så en ipren kommer nog väl till pass innan sänggång ;P haha
Nu blir de lite film och sånt innan ja somnar för sista gången denna vecka, och förhoppningsvis vackna upp till en bra och härlig påskvecka med mycket äventyr som står på schemat =D kul ska de bli!


Natti natt, nu ska ja krypa ner i sängen och lägga mig och läsa och ladda batterierna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0