Hemma igen

Nu är ja äntligen hemma efter en helt underbar helg med min kära familj i Budapest! Kan inte beskriva med ord hur bra vi egentligen har haft det, har storsat runt och tittat på byggnader, badat på häftigaste badet,ätit gudomlig mat och dricka, solat, skrattat och bara haft det skönt. Verkligen en mini semester som var behövlig.

Vi har som sagt gjort så mycket vi hunnit med på några dagar och ja är väldigt nöjd med weekenden som var, åker gärna dit igen =)

Men nu är ja helt slut, kom hem för ca. 50 min sen efter en dag på resande fot sedan halv 5 imorse så ja är inte lite trött. Så min säng som står därborta i hörnet skriker och längtar efter mig och ja efter den. Så den kommer ja att göra sällskap med nu.
Det enda ja kan säga är natti natti, kan berätta lite mer senare plus uppdatera med lite bilder =)

Sov gott och hoppas på en bra och solig vecka =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0