galen!

Tror ja har vaknat på fel sida idag, usch känner hur irritationen bara bubblar i mig (så prata inte med mig på några timmar tack,om du inte vill ha en utskällning av inget skäl) så känner ja just nu..
Anledningen är att ja inte fått sova i natt typ, eller varje gång ja höll på att somna så började grannarna att bråka och skrika.de smällde i dörrar,bankade, hade även på hög musik och ja, allting man kan tänka sig som stör människor mitt i natten.
Vet inte hur länge de höll på men sista gången ja kollade va klockan halv 4.. Sen så somna ja och vaknade av att brevbäraren inte kan lägga i tidningen normalt, en riktig skräll.. usch så galen ja blev.
Men ja fick iaf någon timme på morgonen som ja kunde sova innan tågen och fåglarna vaknade.

Okej, nu klagar ja på allting men morgonen har inte börjat bra, tappade ju till och med ut all gröt på golvet när ja skulle äta så man kan väl säga att ja får va lite sur?

Men ska till skolan nu och se till att bli gladare, få skratta av mig lite me kompisarna och tänka på annat är nog va ja behöver.
Hoppas ni haft en bättre morgon än mig. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0