=)

Onsdag och idag bär de av upp mot stockholm =D Wiie ska bli riktigt riktigt härligt att få komma iväg, har längtat mycket!!
Dock så höll ja på att förstöra allt igår men ja lyckades på precis komma på mig själv och komma ur det ganska så bra iaf ;P

Jag hade en superduper mysig kväll igår hemma hos A, med film och prat och bara lugn, vilket var väldigt behövligt! Tog vara på tiden innan ja åkte =)
Nu är ja hemma och har precis packat klart, ska bege mig till skolan strax och göra klart de sista..Så en hel dag får de bli tills ja åker, blir en lång tur upp tdit på 6,5 timmar men men ska väl allt fungera ;D en god bok och godis så ska de allt fungera ;D

Så nu ska ja ta mitt pick och pack och bege mig lite smått, ha en toppen dag och toppen helg!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0