Bättringsvägen

Gud så skönt de va att få sova ut och va mycke sömn kan göra!!
Gårdagen blev ganska lång i skolan och så va de bara hem och så decka ja i soffan en timma typ, men de va riktigt skönt.
Sen hela kvällen satt ja och försökte rannsaka mina tankar om va ja ska göra och inte göra men de gick väl inte så bra,men men måste få lite mer tid på mig.. inte stressa upp mig.
Och efter ett mysigt samtal med A så gick ja och la mig igen och så somnade ja vid strax efter 10, sen sov ja hela natten till halv 8 då ja bestämde mig för att gå upp.
Och tack vare denna långa och välbehövliga sömn i natt så känner ja mig mycket bättre. Halsen gör inte ont, hostan har lagt sig en del och näsan är inte lika täppt, med andra ord så går det åt rätt håll och de är ju väldigt bra.
Och de som va så bra med att sova så länge var att ja drömde om skolan (okej kanske inte bra) men ja kom på en produkt som man kan göra inom detta vi håller på med och den idéen va väldigt bra tycker ja..haha så japp, vila är va ja behöver för att komma på bra saker ;)

Nu är ja i skolan och väntar på Therese, och de lär nog bli en lång dag igen, vill väl bli klara så gått de går nu så att man slipper jobba i helgen ;)
Men som sagt, jobba var det så de ska ja göra nu.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0