17/4

Så var det söndag igen och lite av den där vanliga söndagsångesten börjar smyga sig på känner ja =/ inte kul, men de beror dock inte bara på de, magont också =/ jaja

Igår hade ja en riktigt mysig och härlig lördag med först mig själv och sol sen tid med pojken min! Vi åt en god tacomiddag (förstår inte hur de kan va så gott!!) och efter de så blev de lite lugnt innan vi åkte in till kalmar. Blev bio, Scream 4 och den tyckte ja faktiskt var rätt patetisk men men.. Sen åkte vi hem och fick för oss att vi ville ha glass..så då blev de en tur till coop och handla massa gott till kvällen..Så svulla i soffan framför en film blev så som vi avslutade vår lördagskväll.. MYS!
Blev väl inte så mycke sovmorgon idag men en mysig frukost och så innan A åkte hem..

nu sitter ja och solar på "balkongen" och ska bege mig ut på en långis snart.. sen mer solande och plugg med Therese ikväll. Vill bli klara med denna uppgift,även tänka på den nya jobbiga uppgift som vi har fått.. ajja ja ska försöka slappna av lite idag iaf.. får se hur de går.

Njuta av solen och våren som är påväg.. har ju även planterat blommor i min lilla blomlåda och de blev så fint ^^, haha.. jaja nu ska ja NJUTA!!

om 5 dagar ses vi :D UNDERBART!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0